Aktuellt

22 december
Nu är det dags att säga hejdå. Detta är mitt sista inlägg och jag hoppas att jag inte får anledning att återuppta bloggen...

fredag 21 maj 2010

BLÄ!!

Ett kort inlägg så att ni alla fall vet att jag inte gått helt i däck, även om det känns så emellanåt. Detta var den värsta behandlngen hittills! Och det känns förstås som ett rejält bakslag eftersom omgång två funkade så mycket bättre än omgång ett. Men säg den lycka som varar... För att inte bli alltför cynisk ska jag sluta nu. Jag återkommer en dag då jag mår bättre och då med tankar kring förväntningar och borden. Nu hoppas jag att jag denna natt ska få sova och inte springa upp på toaletten stup i ett och tro att jag ska kräkas hela tiden, för det är både tröttsamt och otrevligt!
Jag hoppas ändå att ni njuter av sommaren och allt härligt den för med sig!
Kram

3 kommentarer:

  1. Cecilia Enström Öst21 maj 2010 kl. 21:39

    Oj vad jobbigt, önskar att jag kunde ta över lite av ditt lidande så att det lättar lite för dig. Men gör i alla fall som vanligt, tänker på dig i massor och sänder all positiv energi jag kan.
    Kramar i massor från Cecilia

    SvaraRadera
  2. Huvvaligen så jobbigt du har det! Jag hoppas det vänder snarast. Hör av dig om Vänner när det passar. Jag bor inte långt ifrån :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Kärlek till dig Anna!
    /mellansyster

    SvaraRadera