Aktuellt

22 december
Nu är det dags att säga hejdå. Detta är mitt sista inlägg och jag hoppas att jag inte får anledning att återuppta bloggen...

söndag 30 januari 2011

Förtydigande..

Jag tror att jag behöver berätta att jag INTE ser ut så här nu för tiden! För de som inte känner mig så kan jag berätta att så här såg Blomsterflickorna ut i Värmlandsoperans uppsättning av Parsifal för några år sedan. Så bli inte förskräckta! Jag tyckte bara att jag behövde byta bild men hade ingen bra uppdaterad sådan, och så hittade jag denna i arkivet och tänkte att eftrsom jag har gått igenom lite olika faser när det gäler håret, så kunde jag ju visa hur jag ser ut som blondin!

Nåväl, jag tror inte att det är min grej utan ser fram emot att mitt eget hår växer och frodas och förblir mörkt!

1 kommentar:

  1. Nej precis! I lördags, när du bara hade dom där höga lackstövlarna du vet, då var du lite mera rödhårig. På huvudet. /Maken

    SvaraRadera