Aktuellt

22 december
Nu är det dags att säga hejdå. Detta är mitt sista inlägg och jag hoppas att jag inte får anledning att återuppta bloggen...

söndag 18 april 2010

Kan bara inte låta bli.. Panik i butiken, skulle bara rycka ett grått hårstrå (ja, det finns ett och annat..) och det bara lossnade!! Det har kliat i hårbotten i dag och jag undrade för mig själv om det är ett tecken på att håret börjar lossna? Kanske det faktiskt är så! Jag har bävat för detta, även om jag de senaste 10 dagarna har tagit en biverkning i taget. Och håret är det sista, mig veterligen. Det blir kanske ett nytt foto här snart, korthårigare än någonsin.

Åh, vad märkligt mitt liv är. Ena stunden gläds jag åt min nya gardin och nästa så kryper oron tätt inpå och klumpen i magen växer igen. Plötsligt blir jag så smärtsamt påmind om vad det är jag går igenom. Usch, bara usch.

3 kommentarer:

  1. Vill bara testa om detta fungerar eftersom jag hört att det inte gör det...

    SvaraRadera
  2. Funkar toppen! Verkligen god idé med blogg.

    SvaraRadera
  3. Hej Anna! Bra idée med blogg och en snygg sådan. Rosa och allt. Du kommer ju att bli värsta hi-tech tjejen på köpet.
    Tack för kakreceptet!!!!!!! :) Här skall bakas inte bara trippelsats utan åttelsats! :)
    Säg till om du är i krokarna så kan vi väl fika. Jag kanske får bjuda på en kaka ;)
    Massa kramar och tankar till dig!
    Syster yster

    Såg du filmen föresten...hihi, bra, men föreställningen är nog bättre i verkligheten.

    SvaraRadera