Aktuellt

22 december
Nu är det dags att säga hejdå. Detta är mitt sista inlägg och jag hoppas att jag inte får anledning att återuppta bloggen...

söndag 18 april 2010

Ska jag blogga nu också?

Ja, frågan har dykt upp flera gånger i mitt huvud de senaste veckorna. Inte för att jaga tror att så många människor där ute vill läsa om mitt liv och mina tankar. Utan snarare för att jag i princip har haft en blogg redan, men av mer privat karaktär. Jag har upptäckt att det har varit ett utomordentligt sätt att kommunicera med många människor på en och samma gång. Dessutom har jag fått många positiva kommentarer på mina utskick, så varför inte göra på detta sätt istället, så kan de som vill hålla sig uppdaterade om hur jag mår och hur saker och ting går! Fiffigt, inte sant? Som Brasse skulle ha uttryckt det.

Men jag tänker att allt inte kommer att handla om cancer utan om andra viktiga saker här i världen. Surdegar, sylt och saft bland annat!

Men nog nu! Detta får bli mitt första inlägg, sedan får vi se när fortsättningen kommer. Men det känns bra redan från start!

Nu får jag se om det är någon som kommer att läsa detta - spännande....

För övrigt kan jag bara konstatera att jag uppskattar dagar då jag inte har något med vården att göra. Inga prover att lämna, ingen kurator eller läkare att träffa, inga medciner att ta (nåja, någon liten rackare om dagen räknas inte längre). Och håller sig bara illamåendet borta nu fram till nästa behandling så är jag oerhört tacksam!!

2 kommentarer:

  1. Jättebra idé Anna! Jag tror faktiskt att många vill och behöver läsa hur andra har det.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Heja Anna! Bra både för dig och andra. Kramar, Anna S

    SvaraRadera